Veckan.

Måndagen var jag fortfarande skapligt seg sen helgen så jag tog det bara lugnt och längtade efter tisdagen.
Tisdagen kom Stephany hit, hon virrade bort sig i några timmar men hittade till slut. puuh.
Onsdagen Oxford street och en jävla massa shopping med Stephany som är såld på Primark. Kände mig väldig trött och seg efter den dagen men vi hade redan bestämt oss för att gå ut. Så vi trippade till Mahiki lite senare på kvällen. Trots att jag hade feber, vilken party tjej. 
Torsdagen hade jag 40/41 graders feber och var helt sliten, har inte varit med om något värre, så det blev filmtittning och take away mat.
Fredagen var fortfarande sjuk men kände mig lite bättre, hittade på huvudvärks tabeltterna så det var i alla fall uthärdligt. Vi drog till primark igen (Stephany skulle handla det sista) Och ja, det blev väl två fulla påsar skulle man kunna säga. Jag kände mig lite duktig, för nu har jag kommit igång med julklappe handlingen. På kvällen drog vi till en italiensk resturang och käkade, sedan vidare till en pub där vi beställde en varsin HALV pint of 1664 och jag drack 3 klunkar, då lär man ju vara sjuk så att säga, efter det gick vi hem.
Lördagen Nina ringde och väckte mig och Stephany, vi drog till tunnelbanan, jubilee var avstängd så det var en massa bytningar istället för en. Jag var fortfarande as sjuk men följde Stephany i alla fall mer än halva vägen. Kom hem för kanske 1½ timme sedan och nu känner jag att jag bara vill dö, eller möjligtvis bli frisk. 

Och förresten, när man är bakis heter det bakis, inte sjuk!! 


När jag kommer hem till Sverige så ska jag ta en hel kontroll på min kropp om jag är frisk, för det här är fan inte normalt. 
Kommer hem den 18 december. Hade fett tills dess.


Kommentarer
Postat av: Sofia

krya på dig gullet! ha det bra du med! skana mig inte för mycket :O

2008-11-08 @ 22:53:07
URL: http://sossia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0