Suck.

Inga förbättringar på sjuk sidan, har fortfarande jätte ont i örat, har väl förmodligen öroninflammation eller liknande. Så jag tar det väldigt lugnt idag trots att Kalle bad mig att ta Gustaf till Kyrkan så är jag tyvärr inte kapabel till det. Vi får mysa här hemma i stället. Måste kila ner till affären idag och handla shampoo och balsam. Om jag orkar, är helt matt i kroppen, men det blir väl så utav feber antar jag. 

Jag har något som jag saknar sjukt mycket i Tierp och det är fan Amidos pizzor. Gud vad jag ska äta där det första jag gör när jag kommer hem, med 50 bea-sås burkar :) Sen tar jag brorsans dagen efter :) 
Jag saknar min mamma! 

Pussochkramhejpa!

Kommentarer
Postat av: steffy

blitt sjuk jag med :/ inge pepp ! krya på dig län =) PUSS

2008-11-11 @ 19:21:26
URL: http://saandpit.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj stackare :( Jag har fått öroninflammation. ack ack ack.

2008-11-12 @ 00:11:57
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0