Ojdå.

Jag är fortfarande väldigt sjuk, vilket är sjukt mystiskt. Tycker att det borde gå över nu, men icke då. Har börjat fått sjukt ont i örat, vet inte vad som försegår där men något onormalt skulle jag tippa på. Sigur Rós hjälper mig i alla fall en liten bit på traven, och snygga karln i nördbrillorna så klart. Dig skulle jag ju absolut inte banga på. Hoppas att jag blir lite friskare i veckan så jag kan kila iväg och jul shoppa lite. Nu är det inte långt kvar tills Stina och Johan kommer, det kommer bli jätte kul att träffa dom igen, dock stannar de bara över en helg och ska hinna med väldigt mycket på den helgen men kommer ju i alla fall hinna med två middagar skulle jag tro. Bara 10 dagar kvar. Sen helgen efter den kommer min kära mamma och Perra. Det kommer också bli mys. 

Usch vad jag längtar hem, till mina vänner. Visst har jag ju min älskade snusk Sarah och pill Frida här men Sabinaraa, Louiseraa och alla andra raa!! Vill hem och att det ska vara jul och äta julmat!! Det kommer bli fett!

Pussochenkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0