Lewisham?

Morgonen började bra, jag och Gustaf tog bussen till sjömans kyrkan, bara några kvarter bort men iallafall. Och det var super trevligt där, dit kommer jag verkligen fortsätta att gå. Men det är stängt nästa vecka för att det är jul-marknad på den andra :) Jag träffade jätte trevliga tjejer och mammor, det var väldigt trevligt. Vi lekte, fikade och sjöng, sen skulle vi hem, tror du inte att jag bara antar att 47.an bara går åt mitt håll, så jag hoppade på den och hamnade i LEWISHAM?! Haha det är helt sinnessjukt. Världens ghetto.När jag hade suttit på bussen en halvtimme började jag undra. Eftersom att jag aldrig åker buss utan bara tunnelbana så känner jag ju inte igen mig, utan jag frågade en äldre dam som också satt på bussen och hon sa att det var 50 min åt andra hållet. BRA där sara. Så jag klev av gick till andra sidan och väntade på bussen. Efter att jag hade suttit på bussen i 10 min ser jag en polis bil som bogseras bort och den var både sönderslagen och sönderklottrad. As läskiga människor på bussen och bråk i varje kvarter :p Ska aldrig mer ta fel buss. 

Förövrigt så är jag fortfarande sjuk och funderar på när detta ska gå över. :/
Ska laga mat nu. Puss


Dålig bild men där är tjejen jag vill att Gustaf ska ragga på, han däremot hade inte samma tankar som mig. 


Gustaf var jätte glad hela dagen idag, jag har återfått mitt hopp och min styrka (a) 
Sötunge!



Kommentarer
Postat av: Sabina

luffare

2008-11-16 @ 18:14:02
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0