Ackackack!

Det blir ju inte bättre, nu är det värre och jag har öroninflammation. Är jag nästan helt hundra på i alla fall.Jippi. Jag är i och för sig ganska peppad i alla fall för jag har kollat på en otroligt snygg man i dag, som jag ska ha dessutom. Det kommer ta sin lilla tid, men sin lilla tid får det fan ta. Adam har hjälp mig också, haha bara för att han är så jävla knäpp! Vi planerar en Åre/Sälen resa över nyår. För jag mena, kan ju inte påstå att förra nyår var något bra direkt. Gud, till och med ordet nyårs afton är finare på engelska. Jag vill bo utomlands, med mina vänner, inte alla så klart det skulle vara för trångt och då skulle man inte vara lika glad att se dom jämt, haha! :) Men några stycken iallafall, trycka ihop sig i en 2.a i London. Skulle vara något de. Ska försöka peppa mina kompisar till det. För överigt vill jag ha en egen lägenhet. Det skulle vara mysigt, och jag vet inte vad jag vill ha i julklapp mamma. 

Jag tänker inte gå till Doktorn igen här i england. Fast att hon var den trevligaste jag träffat. Icke. 
Ladda hem film och var glad. Puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

jag vill flytta in i en tvåa i london med dig sara! :D

2008-11-12 @ 01:15:35
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: Sabina

Det är verkligen något vi borde fundera över i framtiden.

2008-11-12 @ 11:01:28
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0