Trött.

Nu har jag jobbat på Kina sen i Tisdags, i och för sig jobbar jag inte idag men imorgon jobbar jag.
Har ätit Kyckling i bbq-sås hela veckan, det är helt sjukt gott. Har kommit underfund med att jag gillar vitkol :)
Ska kolla ut en relativt billig och bra laptop nu för jag vill verkligen ha med mig en till London, så att jag inte känner mig beroende av deras dator. Känns helt nytt, som att livet bara har börjat. Åker till Frankrike när jag kommit hem från London :D Wiihuu! Jag hoppas att Sofia har det jätte bra i Australien, saknar dig skit unge! :)

Jag är helt cp trött, hm, jag har tackat nej till att dricka alkohol i 2 dagar nu :S Alltså, jag drack ju lite igår men blev inte påverkad för fem öre. Jag vill bara sova och röka ihjäl mig.

Jag har röda naglar. Kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0