Mind Blowing.

Bra att det är 40 steg till att kunna bli Au Pair. Hm, lite halv drygt att sitta och läsa igenom 30 sidor för att man ska passa ett barn. Ja, jag vet nu låter jag oansvarig och irriterad, men så är inte fallet. Jag har druckit Redbull och ätit Kina puffar idag. Åh, påtal om det, Kina tanten ringde idag och frågade om jag ville jobba imorgon, eh, kul då, slav-lön AB, men vad gör man inte, måste spara alla pengar, men JA! Lycka till Sara. Men ja, som sagt måste.

Jag vill fan åka utomlands nu. Fast i och för sig, det är bara 2½ vecka kvar ^^, Jag vill på SPA! Usch, nej men jobb skulle inte vara helt fel. Tar ju 40 år att hitta jobb på arbetsförmedlingen. Ska gå dit i övermorgon och checka läget lite grand! Hm.. Kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0