Lovestoned.

Kollade alldeles nyss på "Last Holiday" och den var helt jätte bra =) Började lite halv segt men så fort hon kom iväg på semestern så var det kul, alla svartsjuka människor för att hon var väldigt bra själv. Och den slutade helt sjukt bra så jag blev helt kär!!! Usch, vill också! book of possibility's. 

"Man har så kul med Toffifee" - Köpte det idag, och nej, man har fan inte kul med toffifee. Jag förstår inte vad reklamen har fått det ifrån, och jag förstår inte hur dom kan ha kvar den, jag menar det lär ju knappast vara någon som ba åh toffifee det har man ju så roligt med så det köper vi? haha, vafan! Det går ju inte, skaffa annat argument!  

Snart tar alla idioter studenten ^^, Wiihuuu, ska supa ner mig och gå runt med min student mössa, det är min plan, ååh, den kommer funka så bra, men det bästa av allt är att den är så lätt genomförlig =) Utomlands snart men Louise stumpan! Inge skönt att ligga på stranden hela dagarna då =D
  


Kommentarer
Postat av: steffy

DU SKA INGENSTANS :D !

2008-05-14 @ 12:35:31
Postat av: Stephanie

ja du kommer ju säkert åka :p

2008-05-14 @ 15:34:23
Postat av: Sara

Stephanie- Ohja, jag kommer åka.
Stephany- Haha kan jag ju garantera att jag ska =)

2008-05-15 @ 00:27:35
URL: http://esaera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0