London.

Hm, nu har jag funderat och funderat och till slut bestämt mig för att åka till London i Juli, jag har pratat med dom och allting är klart. Lönen är dock inte så bra, men det är ju snarare så att jag är ute efter erfarenheten. Jag har också gått och blivit kär i Gustaf som jag ska ta hand om! Så sjukt gullig.

Idag har jag jobbat på Kina, kul att jag var bakis när jag vaknade eftersom att ag satt och drack med min kära granne (Mikael) igår. Men jag tog två alvedon så det gick över efter ett tag, i allafall så jobbade jag på Kina, Stephanie och Stefan ko och åt. 15 min i 2 fick jag sluta och sätta mig ner och äta, inte för att det fanns mycket till mat men det fanns biff m. bbq-sås vilket är helt underbart gott.
Sen tog jag och Stephanie tåget in till stan och träffade Victor och Reda! Sen gick vi till Storken och där kom Ivan och Milton, jätte kul att träffa er igen pinglor! Har saknat er mycket.
Sen så fick vi för oss at vi skulle till Unik (våran baktanke med det hela tänker jag inte berätta) men ja, vi gick dit, kul att det tar kanske 20 min från stan. Och sen blev det inte som vi hade tänkt oss så vi gick tillbaka, så skulle vi hälsa på min bror som nu bor i Kvarngärdet, men halvvägs dit så bangade Stephanie och åkte hem! TÖNT! :)
Så jag gick dit själv, satt och pratade med Malin och Gustav jätte mycket faktiskt. Det var väldigt kul! Sen gick vi och köpte pizza, min bror är så söt och bjuder mig! Sen så åt vi, snackade massa skit, och blandade en god "drink" hm, jag tror inte man får kalla det för drink om det inte är mer än 2 ingredienser i det? Lite osäker på det där.
Eller vafan, klart man får men det kanske skulle vara fel. Aja, sen skulle jag hem, men det blev flera drinkar, cider för Malin. Ganska kul att både Gustav och Malin är mycket mer lättpåverkade än mig så jag satt här helt nykter och kännde att det var jätte onödigt att dom slösat sin alkohol på mig och Gustav somnar lite halvt till Secret Window, medans Malin var lite fnissig och pratig :)

I allafall så blev jag kvar här hemma hos dem för jag kom på att jag ska träffa Stephany i staden imorgon, så det var ju lika bra. Nu sitter jag bara här i slut tampen och ska försöka sova. Pinsamt att Malins föräldrar kommer imorgon, har aldrig träffat dom!! Men ja! Kanske inte hinner se dom, det beror på hur effektiv jag är och hur mycket tid jag känner att jag vill spendera på stan :)
Men ja som sagt, nu ska jag kolla lite på TV och sen ska jag nog sova eller något! Kul att få träffa Stephany imorgon :)

BTW, Stephanie, hade jätte kul idag! Gamla tider, får snacka mer sen, hann ju aldrig med JASON! Haha! Kiss (k)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

hade kul jag med, nej det hann vi inte haha :D

2008-05-25 @ 18:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0