Facebook.

HAHA! Oj vad kul det skulle vara men nej, så kul ska vi inte ha. Jag sitter här och inte gör ett dugg jag har extremt tråkigt och jag vil bara sova, men eftersom att jag vaknade klockan 16.20 idag så kan jag inte somna vilket suger, så jag ska gå ner och äta och röka sen tvinga mig själv till att sova! Hm.

Såg Sabinas student klänning idag! NEJ den var inge fin alls! usch, blev helt kär i den, vill ha den (: Hon kommer vara super fin på studenten den slynan (:

Kanske blir sthlm imorgon trots allt, eller idag blir det ju, klcokan är efter 00. Hm, Emma och hennes mamma och gull Moa kör upp till Gävle för att hämta en soffa, och om min mamma har vaknat på rätt sida så får jag åka med tillbaka till sthlm. Annars så blir jag kvar i Tierp vilket absolut inte är helt fel det heller eftersom att då ska jag umgås med min trogne tjänare Sabina Löfström som är helt störd men faktiskt lite halv kul ibland (:

Nej, nu blire fika! See ya!
Btw, jag är homie med Bingo Rimer på Facebook, och jag ÄLSKAR han, ohja, mer Bingo åt folket! Make love to the camera. Kisskiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0