Standing solider.

OMG, Chad is so hot! Haha! Jag är åter igen såld på en kille,  - nej är det sant, vad ovanligt! (a) Haha men vadå, dom kommer ju och går, nu är jag tillbaka till Chad Michael Murry igen men misstro mig inte, Charlie ligger fortfarande högst på listan, men vadå, One tree hill, de senaste avsnittet, 18 säsong 5, man kan inte göra annat än att bli kär!

Haha kul att Gustaf somnade på ett skit skevt sätt idag igen, jag förstår inte hur han lyckas, men i allafall så lade jag mig på mage som vanligt och han kryper omkring, till slut lägger han sig på mage på mina vader och har mina fötter som huvudkudde, det kanske är den äckligaste ställningen någonsin, men han somnade snabbt så jag kunde smita iväg :D Det har varit otroligt fint väder här idag så jag och Gustaf har varit ute och lekt i lekpark med de andra barnen :p Sen har vi solat lite, eller jag har solat och Gustaf har krypit omkring. Förstår inte varför han inte vill gå, i och för sig, det tar lite längre tid men är ju roligare kanske, lär ju få mindre ont utav att gå. Men jaja, det är hans beslut.

Jag håller på och sitter och funderar på om jag ska skita i cocktail partyt och vara själv i lägenheten i helgen, får se hur det blir med det, isåfall kan ni räkna med att inte höra någonting från mig på telefon! Men ja, ska överväga saken, det kan ju bli kul. Lite tråkigt att vara ensam kanske. Men i och för sig, jag har ju alla mina homiesar från Londonsvenskar.com HAHA (a) Yeahyeah, snart kommer Anne-Maj hem och då är jag ledig, YES!! Haha (a) See ya later! Kisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0