Södra London.

Nej jag har inte gått mycket idag.
Gick upp kvart i 10, fixade ordning det sista för ute dagen med Gustaf, kom iväg halv 11.
Började med att jag gick åt helt fel håll. Haha! Så jag vände om gick förbi lägenheten och fortsatte det hållet.
Kom ihåg lite hur jag skulle gå, WOW, lokalsinne på höööööög hög nivå. Lika hög som din farfar när han rökte brajja bakom dasset i hjälmunge! :O Iallafall så fortsatte jag och gick över alla broas man kan tänka sig, jävlar, gick ända bort till Big ben.
Snacka om promenad på 6 tmmar :D Stannade i en park och åt thai mat med Gustaf, lite gott då, han äter allt lill killen, så det här blir nog inga problem, han älskade till och med min vid brända hamburgare, hahah! :D Då är man inte kräsen inte.
Gustaf är också världens mysigaste barn, och är hur go som helst. :)
Just ja, idag berättade kalle om ett ställe där dom hade 50 olika öl sorter, dit ska jag ta med min bror när han och Malin kommer och hälsar på. Malin får också följa med så klart, men hon får väl dricka vatten eller något, eftersom att hon är tjej och inte dricker öl :D Imorgon, hm, ska gå jrunt big ben igen, det är fett bra träning, sjukt jobbigt att gå omkring och dra på en vagn i uppförsbackar. Rumpmuskler, inge slapp här inte.. :D Jag vill äta McDonalds igen, FETT gott här alltså, latch med Livet, jag vill bo här, jag vill vara här jämt och ständigt.. Men jag saknar Sabina den tönten, vi skulle knäcka här tillsammans din förtrasade bög :) Och jag saknar alla andra också, Louise, Gustav, Steph&Steph, Alexander, Jeffrey, Linnéa, m.fl m.mfl :D m.mfl = med många fler!

Aja, peace på er, jag pallar inte skriva mer. KISS! (i din mun)

Kommentarer
Postat av: Sabina

saknar dig med din jävla fjolla.

2008-07-09 @ 12:19:04
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0