party + friends.

Yeay, nu sitter jag här igen, känner mig lite risig sen gårdagen, men men! Har i allafall träffat en tjej som heter Sarah, henne gillar jag väldigt mycket, så nu är det inte lika ensamt längre. Hon är kompis med lite spanjorer, stepha, du skulle dö. Så vi har gått ut med dom nu 2 dagar i rad, dom bjuder på alkohol hela tiden så det är nice. I söndags var vi lite överallt, men igår var vi i tottenham på något spanskt ställe, BARA spanjorer/latin amerikaner, eller ja, en hel del italinare också, men det var underbar musik och gullt med snygga killar överallt :) Så dit ska vi gå när du kommer Stephanie, its ok, dom kollar bara leg på killar, haha! :D

Nu ska jag somna Gustaf, sen sova, sen duscha, sen ringa kalle, sen gå till öppna förskolan, sen kommer annemaj hem, och då ska jag sova igen!! Om typ 2 veckor har jag en kamera, så då kommer det bilder på Gustaf, Kalle, Annemaj och me myself and i.. JAg är fattig, men en kamera kan jag nog spara till. Sarah, tjejen jag träffat har sparat 400 pund bara sådär ändå liksom. Hm, jag måste sluta handla kläder. (a) På onsdag är det party ^^,

Puss!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

helt latch me livet sådäraaa ;)

2008-07-30 @ 14:12:09
URL: http://magnon.blogg.se/
Postat av: Sara

Skoja inte :D

2008-08-01 @ 15:13:21
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0