OJ!

Igår så var jag och Gustav ute,det regnade dock men det gjorde inte så mycket. Det var soft iallafall, hart kommit på att jag gillar att gå i regn, om man inte skulle haft VITA TYGSKOR, som med andra ord är gråa tygskor nu. Ganska snyggt och trashigt ;) JAja, vi gick till st. thomas hospital iallafall, när man står där vid sjukhuset på denna sida av themsen så ser man Big ben, shit nice. FETT FINT PÅ KVÄLLEN! Det lyser grönt juuuuu! Mysmys, kvälls promenader när det är fint väder. JAAA! Det är inte så läskigt i London som man har fått för sig, jag tror att den där tjejen som blev uppbränd i en resväska hänger med fel snubbar helt enkelt. Det har i och för sig jag lätt för att göra jag också, men det är i Svereige, nytt land måste akta. HAHA! Kul, jag läser snabba cash, jag har aldrig varit med om en drygare bok. (skrev en mening som dom skriver i den därför var jag tvungen att tillägga, men mer rikebysvenska bok får man ju faktiskt leta efter :D) Gustaf vaknade med feber idag, det var ju lite tråkigt, men det gick över faktiskt, som tur var. Så vi åkte till chalk farm för vi skulle gå genom två parker sen ner på Oxford street. Vi kom så långt genom första parken sen fick Gustaf feber igen så jag var tvungen att gå lossen sen tillslut ta en taxi för det var ganska långt hem. När vi kom hem vägrade Gustaf att sova, vi kom hem runt 15. och han brukar somna vid 12 så det var lite sent ute i planeringen men nu har han somnat i allafall, han har fortfarande feber men den kommer nog gå över tills imorgon. Får vi hoppas på iallafall, annars kan man inte gå ut imorgon heller, kanske till Lokal parken isåfall.. :)

Just ja, jag var ute och åt igår med Anne-Maj, kalle, Gustaf, Natalia, mike, bing och 3 till som jag tyvärr inte minns namnen på. Det var kul, fick vara värsta vin smakaren där på både rött och vitt vin, det röda var faktiskt gott! WOW, Sara börjar bli vuxen :D Jaja, inte så mycket mer att säga än att kalle kör racer bil så vi ska ner till tyskland någon helg och åka lossen sen så åka bil hem tillbaka, till frankrike och genom allt :D Plus att jag ska följa med på vin provning anitingen nu på fredag eller nästa :)

Saknar alla där hemma! Mamma, Sabina, Louise, Gustav! <3

Kommentarer
Postat av: Stephanie

saknar du inte mig :/

2008-07-11 @ 15:15:25
URL: http://magnon.blogg.se/
Postat av: Sara

Jooo, du står ju i det under :D

2008-07-11 @ 15:27:25
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0