never back down

Igår så var jag, Anne-Maj och Gustaf i Covent Garden, det var mysigare och sjukt mycket lugnare än Oxford street, så det är mitt nya favorit ställe, tyvärr så hade de ingen adidas affär där så jag är tvungen att pallra mig ner till Oxford street idag iallafall, vilket känns lite motstridigt. Men men, en av världens största adidas affärer tackar man ju inte nej till, plus att det hänger skit snygga killar där (a) Iallafall, så käkade vi i covent garden på en sjukt mysig vegetarisk resturant dit jag ska ta min bror och Malin när dom kommer, och så gick vi förbi Belgaun eller något liknande hette det, där det finns 50 olika öl sorter, dit ska jag också ta min bror och Malin. Skulle ju till Landet idag samt cocktail party men jag dissade det, känns inte riktigt som min grej att mingla runt bland bankers :p Så jag blir kvar här och ska evetuellt på picknick :)

Aja, säger det här med Sabina, om du inte redan laddat hem Never back down, gör det nu på tankafett.com! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0