Bye bye.

Idag är det fint väder igen, dock inte lika fint som det var igår, lite molnigare. Jag har bestämt mig för att inte följa med på cocktail partyt och stanna här i lägenheten ihelgen istället. Dels pga att jag inte känner dom där människorna direkt och dels för att jag ska träffa lite svenska pinglor i helgen och ta en shopping tur på både oxford street och camden market. Gustaf sover nu så jag passar på att sitta lite vid datorn sådär. Jag kommer inte att ha tillgång till telefon i helgen då, så ni får leva utan min röst i ett par dagar. Jag ska ligga och sola hela dagen i green park imorgon, det kommer bli fett!

Jag saknar min mammas mat, det skulle vara hur gott som helst med lite lasange nu, äter bara köpt lasagne vilket inte alls är speciellt gott. Så mamma, när du läser det här så får du faktiskt ta och skriva ner receptet på din lasagne och skicka över det till min mail [email protected] eller skriva det som kommentar för jag tror att Stephany också är lite sugen på det, haha (a)


Jag har hittat en jätte bra låt, med en tjej som jag inte gillar men ja, Jay-z jämnar ut det hela.
Bye bye (remix) by mariah Carey ft. Jay-z har skickat den till en del av er på facebook.

Och du babe, det skulle vara utan problem, och det är det definitvit inte så nu är det pass på det här. GOOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0