My day.

Jaha, då har jag äntligen kommit hem igen, åkte redan halv 11 imorse. Vi åkte hem till Sarah i Chiswick och chillade loss med henne, Gustaf och Wilma fick lite "skrik och panik" känsla så fort vi kom innan för dörrar. Jag driver inte när jag säger att dom vägrade sluta skrika. Men det gick efter ett tag, hihi när vi låste in dom i källaren, yrrrå. Men ja som sagt, chillade där hela dagen kommer ju snart inte få träffa min älskade så ofta som jag brukar längre :( Hon ska ju bo kvar i London och jag, jag ska hem till Tierp. 
När jag skulle åka hem ringer kalle och säger att vi skulle vara på resturangen 1 timme tidigare än vad vi hade planerat, det blev ju panik för mig med tanke på att jag hade en halvtimme på mig att ta mig från Chiswick till covent garden. Jag klarade det, på en timme, så jag var lite sen men det var kalle, maja och Ola också så det var okej. Min mat serverades av en jätte jätte fin kille som sedan gick upp i rök. JAHA? Okej. Maten var hur god som helst. Sen gick vi till något annat ställe och drack varm choklad! ^^, Mysigt. Sedan tog vi tunnelbanan hem och jag förstår inte hur men vi missade stationen vi skulle gå av vid fast det var i och för sig bara en bra grej. 
Just ja, snodde en våg hos Sarah och nu har jag vägt mina grejer, det är fortfarande för tungt men jag skiter i helt seriöst jag klär på mig mina jävla kläder. Kommer sitta med ungefär 20 tröjer men det är okej. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0