Jag har blivit träffad utav en amorspil!

Jag vet inte hur jag ska inleda det hela, kan ni hjälpa mig? 

Kära Oskar Linnros, jag vet att du tror att jag är en psyk tjej och ett stort fan 
som skulle göra allt för att få pussa dina fötter. Men där har du fel sörrö, 
jag är inte så stort fan utav svensk hip hop överlag, däremot tycker jag att du
har sjukt skön röst. För att inte tala om hur vacker du är, speciellt i mustach,
gubb-hatt, skjorta plus väst. Fast i och för sig, ha inte på dig det på våran dejt
för då vill jag istället bara ta av dem. Däremot vet jag inte riktigt hur jag ska kunna
fixa våran dejt med tanke på att du verkar inte vara allt för sugen medans jag är
öppen för mer än ett förslag. Du är ju också en strikt pojke med principer vilket är
såklart en bra grej. Men eftersom att vi inte känner varandra och du inte träffar
folk över internet, hur gör vi då? Hm, det tåls att tänka på, eller ja, vi kanske stöter 
ihop med varandra någon gång med tanke på att jag har en bror som känner karl
som känner herbert som känner dig. Eller en annan väg, jag vet vem Linus är för
att jag lekte med honom när jag var liten, eller jag lekte, han ignorerade mest med 
tanke på ålders skillnaden. Och du känner ju Linus, ellerhur.
Du kanske till och med var på hans realse? Långsökt men det kan funka om vi
 inte har något annat val. Aja, hör av dig om du kommer på något smart.
Nu ska jag sova, eller försöka, igen! 

Och Oskar, sluta dissa mig, då vill jag bara ha dig ännu mer förstår du väl.



Haha, jag kom på såhär en grej i efterhand att jag sparat och publicerat detta inlägg. 
Ehm, tänk om han på något sjukt och konstigt sätt skulle hitta till min blogg. 
Hur jävla pinsamt skulle inte det vara då? Skulle ju dö! 
Men ja, hade fett. Peace. 

Kommentarer
Postat av: Sabina

haha , du e så störd :D men ja, lycka til med dejten!

2008-12-16 @ 12:17:23
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: sara

Alltså, jag är så jag vet inte, han förtrollar mig, hihihihihi! :D Tack! Lär ju behövas.

2008-12-16 @ 22:53:24
URL: http://esaera.blogg.se/
Postat av: Anonym

men SARA!! var inte så skön, jag gråter blod av lycka när jag läser dina inlägg :')

2008-12-17 @ 11:00:26
URL: http://kittytoaster.blogg.se/
Postat av: jejje

haha, inte lätt sara.. men jag vet att ni kommer enda upp togeder :D

2008-12-20 @ 11:58:38
URL: http://litemer.blogg.se/
Postat av: jennifer

Asså, sarah.. du är större stalker än jag! Gå och dö nånstans, du är ju sjuk! :D

2008-12-29 @ 15:55:30
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0