And who am i? That's a secret i never tell.

Idag har det varit en morgon full av liv, hahaha! Shit vad mobbat men ja, jag drog till Svenska kyrkan med Gusten så fort vi vaknade, dvs. 10.30am, där fanns det en massa söta pepparkakor, stjärngossar, tomtar och tärnor samt en lucia :) Det var sista gången inför jul så dom spexade till det lite, haha. Min vanliga otur. Innan jag går ut ur dörren säger jag till Maja, JUST JA! Min kamera. Springer in och hämtar den, när jag är i kyrkan hinner jag ta två kort sen så dör den :( Så det sög ju. Men jag hade verkligen trevligt i alla fall, känns faktiskt lite sorgligt att säga hejdå bara. Dom är faktiskt inte jätte kristna som alla tror. Dom är sköna, piiz! 






Just ja, jag såg en as snygg svart snubbe idag från bussen, eller kan man säga svart? :S Han var ju inte direkt svart, mörkbrun? Haha, Jag såg en jätte fin mörkbrun kille idag, nej det lät för gay. Neger får man ju inte heller säga. Mörkhyad? Men då kan det ju lika bra vara en Indier och det vill jag ju garantera er alla om att det inte var, inte för att jag har något emot inder utan snarare för att han var Afrikan, JA! Afrikan kan man ju säga, men sen så är det ju jävla skillnad på en marockan och en ungandan. Åh, detta blev helt plötsligt ett Mission, för det är ju inte direkt så att jag hoppade av bussen och frågade vilket land han kom ifrån. Skit samma, han var snygg i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

men sara! du borde ha hoppat av och frågat ju! :P

2008-12-11 @ 17:59:18
URL: http://sossia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0