Can't hold you down, superstar.

Det var en gång en tjej som bodde i en ganska tråkig ort med ganska tråkigt folk, men det var fortfarande okej hon hade ju trots allt sina vänner där. På dagarna gick hon i skolan, det var i alla fall de hennes mamma trodde. Så fort hennes mamma var på jobbet så stannade hon hemma och klädde på sig lagom till hon kom hem och berättade hur jobbigt det hade varit med prov och läxor den dagen. Tjejen var väldigt bra på att ljuga, tydligen. På helgerna blev hon såklart full med sina vänner, fanns inte så mycket annat att göra i den lilla orten, hon var också väldigt duktig på att dricka alkohol, eller nja, hon var väl inte så värst duktig faktiskt, hon sög mest på det och blev alltid pissfull. Men hon hade ju kul, that's what matters.  Om hon hade ångest på lördagsmorgonen pga det hon gjorde på fredagskvällen, bestämde hon sig för att dricka igen, oj vilken briljant idé, tror inte att hon hade dubbel ångest på söndagen. En sak jag aldrig kom underfund med den här tjejen, att hon alltid lyckades göra bort sig totalt. Alltså, göra grejer som inte ens är tillåtet, som faktiskt är heeeeeeeelt över precis alla andras gränser. Men hon förträngde, eller snackade sig ur det. Hon spårade ganska duktigt i slutet på 3.an och hoppade av gymnasiet, det var ett smart drag tycker jag. Hurra till tjejen!! 

Jag vet inte riktigt vad tjejen kommer göra här näst för dumt. 
Håller tummarna att det inte ska vara alldeles för knäppt, 
för jag tycker att hon är så jävla ball så jag går i hennes fotspår. 
Jag lovar, tjejen är inte jag. 

Múm - Green Grass Of Tunnel
Jag saknar min älskade mamma <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

låter som en utomordtenlig jävla kanon tjej! :D love to her!

2008-12-10 @ 11:50:05
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: Linnéa

:D

2008-12-10 @ 12:11:36
URL: http://dreamin.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, iih! <3

2008-12-10 @ 16:23:48
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0