unlike you-

Okej ja, jag vet jag är as larvig men jag gick faktiskt in på blondinbellas blogg idag, nej jag gillar inte henne, tycker att hon är skit larvig och hennes åsikter suger, men jag tänkte: Hon har ju trots allt ganska snygga klänningar ibland. Oskyldigt slampiga, det gillar jag! Så jag gick in och kollade, såg att hon hade skrivit alla affärer hon köpt grejerna från, AS SOFT. Sen helt plötsligt står det skor: London. Men jaha? Och vart i London då kanske. Hon kanske inte ville skriva att dom var från primark bara :O Det är ju trots allt ganska B, men jag gillar det!!

Jag vill bara tillägga att Blondonbella är bland de mest osofta personer som finns. 


I alla fall så ligger jag här och Gustaf sover, han sover typ hela tiden nu för att han är sjuk. Så jag vet inte vad jag ska göra. Jag som ville ut :( Kanske ska sova lite jag med. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sabina

jag tycker blondinbella är smart. HAHA! jag är så jävla rolig.

2008-12-12 @ 12:06:32
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: Anonym

roligast var när horjäveln började gasta om att det var fel att vänta med att knulla. "man borde inte gifta sig med nån om man inte har provkört". vilken jävla sten krälade hon ut under, liksom? kul för henne att hon blev av med oskulden som blåst fjortonåring med en pojkvän som hon var så HiiMLaaaa KääääR iiiiI :* (= han bara utnyttjade henne för hennes farsas cash). YOU ROCK!

2008-12-12 @ 14:20:03
URL: http://kittytoaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0