Inte mycket till tröst.

Nej fuck off så jävla hårt, dra åt helvete på riktigt, du gör mig så jävla osäker, och jag gillar inte att vara osäker. Du gör mig ur balans, och jag gillar att ha balans. Bara att få höra din röst gör att jag tappar kontrollen, när du loggar in på msn håller jag handen längst ner i högra hörnet och låtsas att jag inte sett dig logga in för när du är inne sitter jag bara och väntar på att du ska skriva. Det är just därför jag behöver att du håller dig borta. Jag klarar inte av den här skiten en gång till. Det enda du ger mig är rädsla. "This time is different" is not enough.

Jag orkar seriöst inte, låt mig va.

Kommentarer
Postat av: Sabina

det är därför du ska radera honom från msn och blocka han från allt som går att blocka. punkt slut.

2008-12-14 @ 12:53:51
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0