tell everybody that you know.

Idag har jag legat i sängen hela dagen och haft årets huvudvärk och feber -.- Kollat på massa serie episodes och filmer. Helt meningslöst. Skulle ju gått ut ikväll och fira Sarah, men i stället får man ligga här och kan inte ens pallra sig upp för att laga mat. Så nu ska jag ladda hem massa filmer och kolla tills jag somnar. 

Kollade på highway nyss, med Jared Leto, förlåt Sabina men jag skulle faktiskt inte banga på honom, men det är inget jag föredrar heller så det är chill. Just ja, på tal om Sabbe, DU SUGER.. Kan inte ens låta bli alkoholen en helg. Haha fett mobbat. Men men, hoppas du har kul i alla fall. Och alla ni andra som är där och super också såklart! 

Pratade med Fisan på telefonen idag, saknar henne ju! Peace!

Kommentarer
Postat av: Sabina

^o) ska jag bli tvungen att slå dig i ansiktet? jag hade ETT villkor & det var att du INTE skulle bli sugen . men ah, bara så du vet har du inte en chans framför mig :mj

2008-12-14 @ 04:22:30
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0