Rom byggdes inte på en dag.

Nej, nu får det vara nog, vad gör jag fortfarande vaken? Till och med mina fulla kompisar i Sverige har gått och lagt sig. Jag antar att jag tänker för mycket, finns grejer som jag måste ta itu med, men jag kan ju inte ta itu med dom ikväll. Och jag fattar inte själva grejen med sömnlöshet, man får ju oftast sömnlöshet av psykiskt lidande, right? Och jaha? Känns det som att mår bättre av att inte sova? Nej, man mår sämre både psykiskt och fysiskt, det finns ingen logik i det hela. Och det är konstigt med tanke på att människans kropp är byggd väldigt logiskt. Knasigt.

Sötis, nej! Det är det enda jag har att säga till dig, eller ja, kanske ett stort jävla dra åt helvete också. 



- Got to get rid of this pill taste. peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0