Nej, det är inte ok.

Pojkar, pojkar, pojkar. Ni måste sluta att ta så dumma beslut som t.ex. pierca ögonbrynet. Det är bland de fulaste jag vet, ha jätte gärna piercing någon annanstans i ansiktet men nej, inte i ögonbrynet, borde vara förbjudet. Det är as töntigt. 

Nu sitter jag hemma Hos Frida med Sarah, Gustaf, Wilma och Florens. Det är mysigt, fast för tillfället så sover Gustaf och Wilma. Ehm, jag har handlat ännu mer idag, NÄHE! Otippat. Och mer ska det bli, Gustav's (min bror) fina t-shirt. Undra om jag ska ta en sväng förbi Primark också när jag ändå är på gång. Humdidum. Nu är det bara 8 dagar kvar, börjar närma sig. 

Ska springa iväg och köpa mig en redbull nu, och ikväll ska jag finslipa på mitt CV och söka jobb -.- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0