Laugh now aligator


Imogen heap, CocoRosie och Múm är det jag har lyssnat på idag.
Bra musik, bra humör, fast ändå lite seg dag.

Gick upp klockan 8.45 am idag, började jobba. Gav Gustaf frukost och allt det där. 
Sen gick vi ut på promenad till southwark och jag hittade världens finaste klänning. 
För andra gången, hm, vill ju ha båda två fast det kommer ju ej gå som planerat. 
Vet inte hur jag ska göra för jag får inte riktigt min ekonomi att gå ihop. Finns så mycket fint.
Slutade inte jobba förens 7 idag. Men det var okej, han sov mesta sista tiden.

Linnéa, den 19 december är det du som ska med på krogen, så bestäm inget annat nu :) 
Saknar alla er där hemma, men ja, inte långt kvar nu! 
10 <3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha, han är ju bara i gävle verkar det som. dom pratar bara i telefon. tråkit! du får väl locka han till tierp ;)

2008-12-08 @ 21:08:50
URL: http://dreamin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Okej , lätt att vi ska! :D

2008-12-08 @ 21:09:35
URL: http://dreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0