I need this to be real.


Nu har jag kommit hem till Sverige och jag har hunnit stadga mig ganska duktigt måste jag påstå. Nya huset var bästaste skiten och jag trivs as bra. Riktigt kap mamma! :) I helgen har jag gjort både saker som jag borde ha gjort och saker som jag borde ha låtit blir. Jag hade i alla fall en sjukt soft fredags kväll, tack mina pinglor, det lär vi göra om. Lördags kvällen var trevlig, även fast det blev lite knas där, men det går ju att åtgärda. Jag har haft väldigt jobba känslor idag, det är så konstig, hade aldrig den här känslan i London, men det kanske är till en viss del för att här träffar jag människor som gör så att jag inte kan andas. Var över till Fison idag också och träffade Jaime för första gången. Det var as mysigt. Senare nu på kvällen är jag verkligen in need to talk to Louise. Vet inte du kanske är den enda som får mig på andra tankar. Ska nog träffa Stephanie på en cigg också med tanke på att vi bor ju grannar nu typ! :) jaja, men det har varit en lyckad första helg hemma. Och jag hoppas det fortsätter på detta vis.

- Om jag ändå kunde skjuta mina känslor!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

God jul och gott nytt år! Kramar <3

2008-12-24 @ 00:02:33
URL: http://tystheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0