Fuck that, take back what's yours!

Sitter och lyssnar på hands held high med Linkin Park såhär på julaftons natten. Har varit trevligt, eller ja som alla andra jular liksom, inget jag älskar men inget heller jag hatar. Julklappar har jag väl fått i alla fall och nu sitter jag mest och är irriterad över att affärerna inte är öppna imorgon, vill ju handla min nyårs klänning! OCH SKOR! Döda mig. 

Det som suger mest just nu, jag har inget jobb och är skadligt fattig. Jag håller på och söker jobb men utan någon fucking respons. Typ. Jag saknar England, och allt därtill. Men är även splittad som satan med tanke att det är så skönt att vara hemma och kunna träffa mina efterlängtade vänner. 





- in the end of the day, what do you say? 

Kommentarer
Postat av: steffy

aw :/ ha den röda klänningen och dom vita skorna ? AS fint

2008-12-25 @ 11:39:47
URL: http://saandpit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0