Det är bra att någon ägnar en tanke åt det ingen annan orkar med.

China town, China town, China town + picka med pekfingret i pannan! 
Kan jag sluta handla!!! Fan, jag skulle handla en tisha till bror min men den kostade 2 pund mer än vad jag trodde och då hade jag inte råd för jag hade såklart varit och shoppat på ett annat ställe innan, och vad gör jag? Inte såatt jag sparar pengarna så jag kan komma undan billigare med nästa lön, nej jag tyckte att jag behövde en juldags klänning (vilket jag i och för sig behövde) Så jag spenderade pengarna på den i stället och nu är Sara pank, återigen! Jävla skit. 

Nu ska jag bara vänta tills Kalle kommer hem sen ska jag.. Göra någonting. Eller ingenting, det återstår att se. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0