Big Rob Vs. Danish

Haha, vilken jävla lördags kväll jag har, sitter och lyssnar på disslåtar i svensk hip hop. Jag tycker faktiskt att Danish är bättre, vad tycker ni? Fast jag säger ju såklart inte att Danish är bra, dom suger båda två :) Om jag inte har helt fel så handlar väl en diss låt om att man dissar en annan person inför offentligeheten så att man får människor på sin sida och tycka som en själv? Hur fuck har dom tänkt där liksom? Ingen utav dom är ju kända :S Haha, så det känns ju ganska pinsamt när diss låten inte får någon publicitet, eller? 

Fast Organism 12 tar alla, därefter Kihlen! Peace

Ps. Tanken av ett liv utan dig.. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

ORG 12 Ruleesssssss :D hahaha

2008-12-14 @ 21:50:01
URL: http://sossia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0