Baby jag kan se hur du gråter fast dina ögon är torra.

Still sick, ingen förbättring. Men en sak är ju det att jag åker hem om 4 dagar, det var ju i alla fall något ni inte visste. Jag har panik, vet inte hur jag ska göra med allt. Kommer fan behöva åka härifrån klockan 3 på natten för att jag ska vara säker på att jag kommer hem. Kommer förmodligen uppstå en hel bok av olika komplikationer, som om det skulle vara en nyhet i dessa tider, eftersom att allt går åt skogen. 

Något jag vet vad jag ska göra när jag kommer hem i alla fall är att spela tv-spel, haha, har saknat det som fan! 



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Längtar! :D

2008-12-15 @ 22:26:50
URL: http://dreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0