8 dagar kvar ju! Panic mixed with happiness..

- What took you so long?
- If you rhought that was long, you have no idea what you're in for. 

Det är bara kärlek, kan ingen säga sådär till mig. Haha! I och för sig skulle jag bara skrattat för bajtandet av Chucks replik, men om karln hade kommit på det själv.. Skulle bara vara kärlek!! 

Har kollat på senaste Prison Break avsnittet också, och nej det är inte så bra längre, enligt mig har det spårat ganska duktigt. Det är väldigt tråkigt faktiskt, för jag var väldigt into det där ett tag. One tree hill har också börjat suga, men det är förstårligt med tanke på att de är inne på 6 season. As you all know, Gossip Girl håller fortfarande måttet. 

Nu ska jag sova, och sova lite till. 


Com' on. Seeda, tar ju år och dar att få hem filmen -.- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0