What the fuck happend?

Nu sitter jag här igen, NEJ ÄR DET SANT?! Aja, jag har haft cpsvårt med att skriva idag på datorn, blandar ihop alla bokstäver med händerna, skit skumt. Jag har iallafall varit hemma idag, för jag känneratt jag kanske börjar blir lite sjuk. Igår var vi ute på the monto, helt okej, eller satanas najs faktiskt, gillade Steven och David, haha david är så jääääävla söt! Shit. Blev kär i honom där på scen! :D Vi ah, var typ och kollade på spelningar, helt vanligt, men fett kul! Mycket nya människor. Så blire utgång nu också snart med billan, hm börjar i shoreditch ska käka något kanske, mc donalds? :O Sen så ah, blire piccadillyyyyyy!! Wiiihuu, som vanligt, kommer det nog vara ganska tråkiga människor på klubben, överklass skit :P men vi hänger med våra egna så det blir najs. hejdå, jag vet inte varför jag skrev det här sög ju, aja, kiss!


BLÅ MÄRKE ÖVER HELA SKINKAN, BILL OCH MANUS FEEEEEL!
Jag hade inget med saken att göra, Pain som FAN! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0