What hurts the most.

Har börjat kolla på Heroes, sksulle gjort det för år och dagar sedan men det blev aldrig av, så jag passar på och kolla på det när Gustaf sover istället. Det var väldigt bra två första avsnitt iallafall.
jag har kommit på att jag inte har så stor krav på killar, alltså, jag tycker att det finns sjukt mycket snygga killar, ser ju en ny varje dag för fan. Men ja, som sagt, inte så höga krav. Eller jag vet inte, skit samma, tråkig information.
Igår chillade jag lossen hela dagen/kvällen. Var uppe och kolla på första rambo filmen. Haha den är så bra. Jag älskar sylvester staloone, han är typ ganska kass skådespelare, egentligen, har gjort ganska många bra filmer, jag menar rambo filmerna, rocky, men han är inte direkt bra som skådespelare. Komiskt hur man kan komma så långt ändå! Kanske ska satsa på det. Krokodil tårar som mina bröder sa till mig när vi var små. I natt så kom Anne-Maj, Kalle och Gustaf hem. Halv 5 usch, jobbigt för dom att jobba idag, dom kommer vara helt döda när dom kommer hem :p
Gustaf har växt så mycket, shit vad jag insåg att jag hade saknat honom när jag såg honom i morse, haha, har myst med han hela dagen idag. Vi har legat i sängen och kollat på film. Han har nya kläder också, schit schtilig som jag och Anne-Maj brukar säga :D Haha, bratigaste braten på östermalm. OHSHIT Sean the man, till och med bratsen på Östermaln säger damn har har backslick den där jäveln, HAHA FETT KUL :D

Utgång - Mahiki: Sarah, Manuel, Brenda, Borja m.fl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0