roof garden

snart har ännu en vecka gått och jag är sliten som satan. gustaf och jag har varit på playgroup i veckan men dock bara en dag för andra dagarna tappade jag bort mina skor och han hade feber och så vidare. han blir duktigare och duktigare på att gå och kan snart prata, så underbart och se han växa, börjar redan tänka på hur tråkigt det kommer vara att skiljas från honom sedan när det är dax för mig att åka hem i januari. men ja, får väl åka och hälsa på lite då och då. keep in touch så att säga. jag förstår inte vart jag gör av pengarna, alla försvinner på typ 1 kväll, det är ju helt stört. OMG, sorry, need to tell you, this shit is really funny :D Frida min kära nyfunna vän som är helt galen och sjukt snäll, rolig allting har slutat/blivit utslängd från sin familj så nu för tillfället bor hon hos mig, hemlös och arbetslös, haha det är ju så jävla kul. men ja, ska hjälpa henne och försöka fixa nytt så hon kommer på benen igen. :)

Igår så var vi till roof garden och vi hade inte höga förhoppningar, eftersom att det var kvällen frida blev utslängd så blev vi lite sena pga deras "terapisamtal" men vi kom dit efter många om och men, då fick vi vänta ett tag eftersom att vi var senare än vad man ska vara för att få komma in gratis så manuel var tvungen att prata med killarna som hade hand om gästlistorna. men till slut så fick vi komma förbi hela kön för att gå in, vi går alltså in påväg mot hissen så stoppar en tjock och jävla cp tjej oss och säger "får jag se erat leg" vi ba men VAFAN jag orkar inte det här låt mig bara gå in, men ja så tog vi fram våra leg och hon kollade på dom med förstod sig inte på de utan frågade oss ist hur gammla vi var, eftersom att vi inte visste att det var 21 årsgräns och att det aldrig varit några problem förr så sa vi 19. då var vi tvunga att gå ut igen, MEN VA? det har ju verkligen aldrig hänt. men vi står där utanför och tar en cigg kollar på manuel som ser förtvivald ut och bakom oss står en skit snuskig man och kollar på oss från top till tå. (vi var ju skit snygga så det var inte så konstigt men kom igen han vad fan 60) sen kommer helt oväntat en tjej fram till oss (mig och frida) och frågar om hon kan "have a chat with us" vi ba neeej, jävla försäljare eller något men vi var trevliga iallafall och gick till sidan för att snacka med henne. då var hon tydligen the club manager och gick och sa att hon gjorde ett undantag och att det aldrig händer typ men hon släppte in oss, vi blev skitpaffa men tacksamma :D så vi gick in och chilla kring, det var så sjuuuuuukt ställe, för hissen upp till taket där det var party, sjukt fin trädgård. jag bara älskar stället, men eftersom att allting och alla var så sena så fick vi inget bord, bortskämmda som vi är så jag och frida ba men va?? sällan vi inte får något bort fan gör vi här och var typ skit bittra. usch vad hemskt men sant, vi köpte oss en öl snackade med skit fula italienare, och alla var borta och överallt. så vi chillade kring själva och helt nykte, bööh, sen kom det fram en neger som var sjukt cppå men det gjorde mig inget för han hade hyrt vip rummet och var rik. så vi följde med han och hans tjocka samt fula kompis och drack champange, vip man, driver inte, rummet var så sjukt spexigt, haha värsta porr rummet med fin utsikt över trädgården. dom hade alltså trädgård på taket. aja, det var helt fucking amazing iallafall. SJUKT SNYGGA MÄNNISKOR, love that place.

jaja, see ya!

Kommentarer
Postat av: Sabina

din jävla satsare :b du kan ju leva ditt lyxliv i london så chillar vi kring i gamla bittra tierp ! :D och du förresten, jag var också i vip rummet, på people ;) HAHA !

2008-09-01 @ 02:06:58
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: sara

haha, kan ju garantera att jag lever lyxliv, eller iaf på klubbarna, inte förövrigt. :D HAHA, WÖÖÖÖ, bina var i viprum på people, det är ju nästan fööör satsigt. sluta vara så jävla häftig!!! :(

2008-09-03 @ 14:28:11
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0