Trötta blogg.

Jag orkar verkligen inte skriva här egentligen, anledningen till att jag gör det iallafal är pga att min kära mamma tror att jag är död annars. Så, nu kan jag väl skriva det mest som hänt mig under senaste tiden. Okej, ni borde verkligen komma till London och testa på utelivet, jag menar, Movida, Amika, Valmont, Punk, Mahiki, jag har till och med börjat gilla Mamilanji. Det är ruskigt kul. Men fuck, jag missade detta halvårets "tunnelfest" på weston street. Man går liksom in i väggen. HAHA nej men det är en dörr, man går in där och skit läskigt, typ som en gammal fängelsehåla, håller på i 24 timmar, jävla skit! Jag ville verkligen! Men har hållt igång på andra ställen. I Onsdags var sista dagen (på 3veckor) för billan, så vi "firade" det med att gå ut på Mahiki, det var så jävla najs! Bästa kvällen på skit länge. Tråkigt nog så fick Frida Magknip och drog hem. Men vi var kvar och festade hela natten lång, (övertagg) till 3, sen drog vi och käkade kebab, VÄRLDENS GODASTE! På allt. Sen så gick vi till stället brevid och rökte vattenpipa för fulla muggar, äpple+jordgubb. INGE GOTT! Förmodligen godaste smaken någonsin. Tråkigt att Sarah åkte men hon har det säkert skit soft i Sverige, sen så har jag ju Frida nu också. Gustaf och jag har inte gjort så mycket, vi har varit på playgroup och sånt, han är väldigt fascinerad utav svarta människor vilket är ganska roligt :D Då var vi ju två, haha!! Jag tror fan att vakter är min grej. Det har jag kommit fram till nu, jag står alltid och snackar med dom, så alla mina friends tror att jag blir utslängd. Haha! Det blir jag såklart inte. Man blir inte lika full här som man blir i Sverige, det är ju en bra grej, dansar bort all alkohol :D Jag saknar min mamma, Sabina, Emma, Louise, Linnéa, Stephany, Stephanie, Jeffrey, Alexander, Jens, Hammodi och MÅNGA fler!. Men snart så är jag hemma! Kiss påer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0