Standing soldier.

Pga omständigheterna så mår jag faktiskt relativit bra.

Idag har jag tagit det lugnt, tittat på kung fu panda, städat lägenheten, sovit till klcokan 2 pm, skönt som fan! Anne-Maj, Kalle och Gustaf kommer hem ikväll, jag vet inte riktigt vilken tid men det blir nog om några timmar. Gud, jag har ätit jätte mycket kycklig på senaste tiden, i princip varje dag och jag slutar aldrig förvånas över hur sjukt gott det är. Ikväll blir det lugnt, ska gå och lägga mig tidigt med tanke på att jag börjar jobba imorgon igen :) På kvällen blir det Mahiki med, bl.a. Sarah, Manuel, Brenda, José och Borja. Jag har aldrig varit där förut så vi får se om det är najs ställe, återkommer om det. På torsdag blir det Jobba på dagen, sen så har manuels kompis kompis ett gig eller ja, en spelning på en pub här någonstans i närheten, så då ska vi gå dit. Kanske ta någon öl. På fredag blir det jobba på dagen, på kvällen blir det antingen dra till Victoria Park och checka in The Dykeenies eller någon klubb beroende på när Sarah slutar jobba, tar ju ett tag för henne att ta sig in till själv centrum i London. Lördag blir det chill dag med mat hos Sarah sen på kvällen utgång. (Nej, är det sant? Utgång, otippat!) Shit vad kul, min mamma kom nyss in på msn, jag skrev till henne men jag är inte riktigt säker på om hon vet hur skiten fungerar, men det klurar hon kanske ut så småning om. Söndag ska jag försöka få med Sarah på någon bio :) Gud vad jag vill ha en kamera, det är helt sjukt. Måste köpa mig en! ÅH, mamma klurade ut hur man gjorde på msn. Smart chick ;) Hörde att det var ganska bittert väder i sverige, tyvärr är det ungefär lika här med. Eller ja, det regnar inte men det är inte soligt, utan väldigt molnigt så det kommer nog börja regna när som helst.

Louise, Emma, Stephany, Sabina, Stephanie, Linnéa, Sofia, Karla - Saknar er!

Kommentarer
Postat av: steffy

ååh tack fick jag vara med på saknar listan nu ;D !

2008-08-05 @ 20:32:14
URL: http://saandpit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0