Ihop draget.

The Crow: Salvation

image17

Igår när jag och Stephany skulle sova fick vi för oss att se The crow: Salvation.
Filmen var helt okej faktiskt, den var ju inte så dålig så att man somnade iallafall.
Eric Mabius var med, han är ju rätt het i allafall =)

Idag gick jag upp klockan 09.00 för att kolla om jag hade fått ett brev, men det hade jag inte.  Det var bra men samtidigt dåligt, eller nej, bara dåligt förresten, hade behövt det där. Efter det så åt vi frukost: Jag, mamma, Stephany och Perra. Satsigt, nja, not so much. Jag ville ha annat bröd, men fick nöja mig med det som fanns. Nu tänkte jag faktiskt tvinga ut Stephany på en promenad som sträcker sig till konsum.
Vill ha redbull, mer än gärna.

Senare idag ska vi ligga och lata oss i solen hela dagen. Beroende av att vara bruna skulle jag väl kunna påstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0