Can you help me find my way?

Usch vilken migrän jag fick igår efter maten, så jag var tvungen att gå och lägga mig. Sov runt sådär en två timmar sen när jag vaknade så var Linnéa och gjorde Stephany sällskap här, det var ju trevligt. Vi satt och pratade hår, rykten och ogillande personer, vilket var väldigt kul.
Eftersom att jag var så slut efter haft migrän så gick vi typ och lag oss runt halv 12 någonting. Ovanligt, men bra. =)

Idag gick jag upp klockan 10.00, börjar bli bättre och bättre på det där med tider. Hade en ganska stor och aggressiv diskussion med min mamma, det är väl sånt som händer ibland skulle jag kunna tänka mig. Gick och lade mig i solen en stund medans Stephany var borta på möte. När hon kom hem skulle jag bränna en skiva vilket jag misslyckades med helt totalt, pga. att en låt mitt i var helt fel och dålig så den gick inte att bränna, kul att komma med en skiva på 5 låtar liksom. Sen så skjussade vi hem Stephany till Söderfors igen, lite tomt det kommer bli här då. Tragiskt, men men, jag kämpar vidare. Åkte förbi hemköp på vägen hem och köpte sallad, åh! Dom är inte lika goda nu som dom var förr. Det suger ju!

Det känns som om jag skulle behöva en karta som skulle visa vägen för mitt liv. För om det är något jag inte är bra på så är det ju att göra rätt val. Får försöka klura út det här på något vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0